Personality - 20 godina kompanije Saračević

Povodom ustrajnosti i 20 godina postojanja, za firmu Saračević d.o.o kreirali smo personality video. Ovaj video aranžman je satkan od samog početka kompanije i izazovima kroz koje je tekla, bivala i ustrajala u njenom putu sve do danas. Personality video je pomogao našem klijentu da otkrije svoju jedinstvenu priču, da učvrsti veze sa već dugogodišnjim klijentima ali i da privuče te inspiriše nove klijente industrije.

Steel Company - Branding vozila

Suradnja između našeg dizajnerskog tima i Steel Company rezultirala je izvanrednom transformacijom brendiranja automobila koja je pozitivno utjecala na njihov rad, marketinške napore i ukupni uspjeh. Kroz strateška razmatranja, kreativnu stručnost i duboko razumijevanje vizije kompanije, uspjeli smo podići vidljivost njihove marke, ojačati njihov identitet, pojačati njihov marketinški doseg i osigurati konkurentsku prednost u njihovoj industriji. Ulaganje kompanije Steel Company u upečatljiv dizajn automobila pokazalo se ključnim korakom prema postizanju njihovih dugoročnih poslovnih ciljeva. Pored dizajna uradili smo i štampu kao i implementaciju iste.

Sajam škola i fakulteta - Modularni display

Uspjeh modularnog dizajna izložbenog prostora nije mjeren samo njegovom estetskom privlačnošću, već i utjecajem koji je imao na buduće generacije studenata. Služio je kao platforma za studente ali i organizatore. Inovativna vizija našeg dizajnerskog tima oživjela je ovu manifestaciju i učinila je i ove godine uspješnijom od predhodne, ostavljajući trajno nasljeđe u svijetu edukativnih sajmova.

Grafički dizajn, štampa, aplikacija štampe

Vrijeme zeman - Dizajn i aplikacija štampe

Naš tim dizajnera razradio je ideje za banner i rollup, uzimajući u obzir temu događaja i zahtjeve dizajna organizacije Vrijeme zeman. Koristeći arapsku tipografiju, uspjeli smo da dizajnu damo autentičan osjećaj i privučemo ciljanu publiku, istovremeno osiguravajući da dizajn ispunjava zahtjeve našeg klijenta i da je vizualno privlačan i skladan cjelokupnoj binskoj tematici.

Dizajn, štampa, aplikacija štampe

Medena - Dizajn, štampa i aplikacija štanda

Pažljivo razmatrajući finalnu ideju našeg dizajnerskog tima kreirali smo štandove koji su bili vizualno privlačni i funkcionalni, angažirajući posjetitelje na raznim događajima. Dizajn štanda za klijenta Medena Commerce d.o.o pokazao se kao veoma uspješan projekat koji je povećao brand a uz to i zainteresovanost za nešeg klijenta. Takođe uradili smo print dizajna i implementirali smo folije na sajamskim štandovima.

Grafički dizajn, Štampa, Aplikacija štampe

Zavod za zdravstveno osiguranje -Istraživanje i obrada podataka

U ovom projektu izvršili smo detaljna istraživanja i analizu podataka za Zavod za zdravstveno osiguranje u Hercegovačko - neretvanskoj županiji/ kantonu. Istražili smo i analizirali prikupljene podatke naših ispitanika u segmentima cjelokupnih bolnica u ovom kantonu, doma zdravlja, zavoda i djelatnicima koji su zaposlenici ovih ustanova. Analitički dio je smo uradili na osnovu zadovoljstva usluge ispitanika. U ovu analizu uključili smo statistički, deskriptivni, opisni pristup obrade podataka. Drago nam je iskazati da je ova analiza donjela veoma pozitivne potpore i uspješnost za našeg klijenta.

Taekwondo akademija

Proces dizajna logotipa za Taekwondo akademiju uključuje temeljito razumijevanje ovog sporta i njegovih vrijednosti koje se prosežu korz historiju, kao i ciljane publike i konkurencije. Konačni logotip je rezultat koji je pamtljiv i učinkovit u predstavljanju identiteta za Taekwondo akademiju uključuje temeljito razumijevanje brenda i njegovih vrijednosti, kao i ciljane publike i konkurencije. Imajući u vidu da će se logotip koristiti u razne svrhe imali smo obzir ka njegovoj primjeni. Ispod možete pogledati primjere štampe raznih materijala i sadržaja.

Design logtipa, dizajn i aplikacija štampe, dizajn i aplikacija press banera, , dizajn i štampa letaka

No1Gym- Logo dizajn

Za klijenta No1Gym kreirali smo hrabar i upečatljiv tipografski logo. Proveli smo istraživanje i analizu kako bismo razumjeli vrijednosti klijenta, a zatim smo razmišljali i skicirali više koncepata. Nakon što smo odabrali tipografiju te naknadno boje, kreirali smo digitalne prototipove i poboljšali dizajn na osnovu povratnih informacija. Konačni logotip No1Gym predstavlja snagu i moć. Uspjeli smo dizajnirati logotip koji zadovoljava sve primjene i upotrebe te time doprinosi većoj vidljivosti našeg klijenta.

Design logtipa, dizajn i aplikacija štampe

Tag d.o.o - Dizajn logotipa

Klijent je želio da zadrži prepoznatljivost koju su izgradili, ali i da novi logotip bude moderniziran i jednostavan zbog njegove primjene. Nakon nekoliko iteracija i povratnih informacija od našeg tima i klijenta, stigli smo do konačnog dizajna. Novi logo Tag d.o.o simbolizira pažnju na detalje i povezanost kroz jednu cijelinu , što ova firma i predstavlja. Veoma smo zadovoljni što smo ispunili želje našeg klijenta. Logo smo takođe implementirali na štampu: kartica, letaka, kataloga kao i rollup-a i drugih štamparskih usluga za Tag d.o.o

Redesign logotipa, dizajn i štampa biznis kartica, dizajna i štampa letaka ,kataloga, dizajn i štampa rollup-a

Avdić - Logo dizajn

Firma za renoviranje i izgradnju kuća Avdić d.o.o obratila nam je se sa željom da im kreiramo logotip koji će ostaviti pečat njihove kreativnosti i unikatnosti. Nakon nekoliko A/B testiranja naš dizajner je došao do logotipa koji prikazuje abstraktni prikaz stilizirane kuće. Tipografija se proseže kroz abstraktivnost već spomenutih linija te donosi profesionalnost, stručnost i sigurnost. Našem klijentu ovaj logotip je doneo veliku prepoznatljivost u njegovoj industriji te povećao marketing.

Drvo dom - Web dizajn

Dizajn web stranice kompanije Drvo dom za proizvodnju namještaja od drveta prikazuje jedinstveni dizajn kompanije i posvećenost kvalitetu, a istovremeno pruža korisničko i vizualno privlačno iskustvo. Kroz jednostavnu pristupačnost naš cilj je bio da kreiramo web site za klijenta koji će biti autentičan, kreativan i informativan za buduće kupce Drvo doma.

Web site možete pogledati na: https://drvo-dom.ba

Kokić s.r.l - Dizajn web shopa

SRL Kokić bavi se oporabom i prodajom autodijelova: auto motora, anlasera, alternatora, kompresora, turbina, felgi i još mnogo toga. Ciljevi klijenta bili su: doprinjeti snažan identitet marke na tržištu autodijelova, izraditi opsežnog kataloga proizvoda koji zadovoljava potrebe kupaca, dizajnirati web stranicu jednostavnu za korištenje koja korisnicima olakšava pronalaženje i kupovinu proizvoda, razviti snažnu marketinšku strategiju koja usmjerava promet na web shop i generira prodaju. Od lansiranja web shopa kojeg smo kreirali i impelemntirali za klijenta, SRL Kokić je postigao značajan uspjeh na tržištu. Najzad uspostavljen je snažan identitet marke i lojalna baza kupaca.

Web shop možete pogledati na: www.kokic-srl.com

Avdić auto- Logo dizajn

Klijent Auto Avdić poslao nam je ponudu za realizaciju logotipa koji će im pomoći uspostaviti identitet. Cilj je bio stvoriti moderan, jasan i pamtljiv logo koji će komunicirati sigurnost usluga koje autosalon Avdić nudi i privući široki krug kupaca. Logotip je trebao biti prilagodljiv za korištenje na različitim marketinškim materijalima, uključujući web ali i print. Na kraju čitavog procesa dobili smo kombinaciju abstraktnog logotipa i tipografije. Logotip ima jasne linije i daje osjećaj sigurnosti i pouzdanosti. Klijent je bio vrlo zadovoljan novim logotipom i smatrao je da je izrazito autentičan, pamtljiv , prilagođen za sve vrste upotrebe uključujući i štampu.

Eplus Logo dizajn

E plus prodavnica mobilnih telefona i ostalih elektroničkih uređaja sa sjedištem u Maglaju, prilikom osnivanja odlučila da je vrijeme za logo koji će da podržava njihov moderan i inovativan pristup. Nakon nekoliko ciklusa skica, povratnih informacija i eksperimentiranja, odlučujemo se za tipografski logotip. Jedinstven i simboličan prikaz logotipa koji daje osjećaj jedinstvenosti. Učinak plave boje i njenih varijacija daje osjećaj pouzdanosti. U konačnici kreirali smo logotip koji je oduševio našeg klijenta te smo logotip primjenili na štampu i razne marketinške medije.

Drvo dom - Logo dizajn

Firma Drvo dom, koja se bavi izradom namještaja od drveta obratila nam je se sa zahtjevom za logotip. Želja i potreba našeg klijenta bivala je u isticanju osobnosti. Budući da je tipografija središnja tačka logotipa, ona prenosi snažan osjećaj osobnosti i vrijednosti, koristeći elemente poput oblika i stila za stvaranje jedinstvenog vizualnog identiteta. Zahvaljujući promišljenom istraživanju i pažljivom procesu novi logotip firme Drvo dom je veoma prepoznatljiv među kupcima i pomogao im je da se istaknu na tržištu. Kreirali smo logotip koji je zadovoljio ciljeve našeg klijenta čineći ga lahko čitljivim jer će se primjenjivati na različitim medijima kao i printu.

Branding vozila za firmu Saračević

Katalog poklona Yesari Food

Našem klijentu je bilo potrebno da predstavi svoje poklon korpe i kutije pune predivnih zdravih poslastica. Design je jednostavan, čist i romantičan sa korištenjem crvene boje kao elementa za naglašavanje sadržaja korpe, kao i njene namjene.

Design Billboarda Saračević/Toolox

Ovaj design predstavlja snagu, otpornost i dugotrajnost materijala kakav je Toolox alatni čelik. Cilj je bio da se postigne reakcija od strane posmatrača, da se na neki način osjeti karakter i moć materijala, bez bukvalnog prikazivanja alatnog čelika.

Idjeno riješenje, štampa i aplikacija 

Ženski rukometni klub “Bosna” Tešanj - Logo dizajn

ŽRK "Bosna" Tešanj je klub koji već dugi niz godina se takmiči u prvoj ligi rukometa. Klub Bosna se dijeli na muški i ženski rukometni klub. Imajući to u vidu naš cilj je bio da u novi logotip ŽRK unesemo dozu ženske energije, izdržljivosti, snage ovog kluba koji je ponovno formiran kroz sve protekle izazove. Logotip smo prije svega skicirali kroz nekoliko ideja i varijacija. Kada smo dobili definisane ideje koje su bivale jasno ukomponovane u želje našeg klijenta, krenuli smo u realizaciju. Imali smo u vidu da će se ovaj logotip koristiti online kao i razne svrhe printanja. U konačnici dizajnirali smo logotip koji je zadovoljio ciljeve kluba.

Hidro-line logo dizajn

HIDRO LINE d.o.o. je tvrtka s dugogodišnjom tradicijom pružanja usluga montaže i prodaje hidromaterijala, sanitarija i keramike te izgradnje vodovodnih instalacija. Glavni cilj nam je bio prikazati logotip koji će biti: čist, prepoznatljiv, moderan , tipografski. Kada smo definisali osnovne ciljeve krenuli smo u realizaciju. Pored toga odradili smo nekoliko varijacija A/B testiranja. Hidroline logotip smo prikazali kroz simboliku i tipografiju. U konačnici dobili smo logotip koji je zadovoljio želje i potrebe našeg klijenta.

FAB-LAB Promo video

Krdžalić stomatologija

Na ovom projektu je najveći izazov bilo kreirati specifičan i jedinstven logotip od grafičkih elemenata koje sadrži većina logotipa stomatoloških ordinacija, a to je apstraktni prikaz zuba. Kombiniranjem slova K sa apstraktnom ikonom zuba dobio se stilski prijatan dizajn sa zaobljenim linijama i diskretnim naglaskom slova K.

Dizajn logotipa i svih ostalih grafičkih elemenata

Aja Engineering -Logo dizajn

Aja Engineering kompanija obratila nam je se sa upitom za dizajn logotipa. Glavni cilj našeg klijenta je bio da logotip sadrži asocijaciju sigurnosti i povjerenja ali i da bude jednostavan, prepozantljiv i moderniziran. Osvrćući se na želje klijenta kreirali smo logotip koji asocira sigurnost i pouzdanost te ga u potpunosti modernizovali upotrebom detaljnog stiliziranja. Našem klijentu novi logotip je povećao prepoznatljivost te privukao mnogobrojne nove klijente.

Steel Company - Web dizajn

Naš cilj pri dizajniranju web stranice za Steel Company je bio da informišemo kupce i buduće klijente kako bi vidjeli niz ponuda i opseg poslovanja ove kompanije kao i njihovu predanost kvalitetu. Dizajn je osmišljen na konceptu obrade metala koji se proteže kroz odabir boje, tipografije. Stranica je obogaćena korisničkim animacijama kako bi korisnik uz par klikova došao do željenog i kako bi korisničko iskustvo bivalo zanimljivo. Web stranica je potpuno responzivna i pored toga prevedena je na tri jezika. Dizajn web stranice doneo je veliko interesovanje našem klijentu i povećao saradnju i poslovanje sa novim klijentima u industriji.

Web stranicu Steel Company možete pogledati na  www.steel-company.ba

Aktiv plus -  logo dizajn

Logotip za Aktiv plus agenciju za računovodstvene usluge dizajniran je tako da bude prepoznatljiv i asocijativan. Kroz upotrebu jednostavnih grafičkih elemenata predstavili smo jedinstvenost, predanost, kontinuiranost kao i ustrajnost. Logo smo primjenili na različitim medijima u štampi.

Deljkić pekara - Web dizajn

Web stranica Deljkić pekare urađena je u tradicionalnom aražmanu, koji je bio i cilj našeg klijenta. Još jedan aspekt koji je neophodno spomenuti o ovom konceptu web dizajna je tipografija koja je rezultirala kombinacijom fontova, koji su učinkovito kontrastni i ali i lako čitljivi. Stoga se svi ti elementi međusobno vizualno povezuju i predstavljaju web dizajn koji izgleda harmonično i konzistentno. Zadovoljni smo da je Deljkić web stranica donjela veće zainteresovanje za nešeg klijenta te mu povećala prodaju i istakela njegovu prepoznatljivost u odnosu na konkurenciju.

​Website možete pogledati na www.deljkic.ba

Saračević d.o.o - dizajn billboarda veleprodaje

U ovom projektu cilj nam je bio dizajnom istaketi promociju asortimana crne i obojene metalurgije veleprodajnog dijela kompanije Saračević. Upotrebom određenog fonta i kontrastom, dizajn je pretočen u priču i istaketi su najbitniji elementi. Bilboard ostavlja utisak metala koji je izražen kroz texturu i podstaket grafičkim prikazom. Textura sa grafičkim elemntima i tačnim proporcijama odaje osjećajem dinamičnosti koja ujedno predstavlja dinamiku same kompanije.

Dizajn, štampa, aplikacija

Doboj putevi - promotivni video

Priča Doboj puteva započela je još od davne 1951.godine i datira dugi niz godina. U ovom projektu glavni cilj nam je bio prikazati uspješnost Doboj puteva kroz dugogodišnje radove, unapređenju kvaliteta, standarda i mehanizacije pri izgradnji asfaltnih baza kao i održavanje cesta.

Požarna - prirodni izvor vode

Zamislite da se nalazite u šumi, okruženi prirodnim ljepotama, planinama, i sve što čujete jeste žamor izvorske vode koja izvire direktno iz stijene.

Spirala za zamrzavanje SARP

Izgleda da i putovanje kroz jednu spiralnu pokretnu traku može biti uzbudljivo, ali samo ako vas nešto tjera u novu avanturu. Kroz ovu zaigranu potjeru smo prikazali funkcionalnosti industrijske spirale za zamrzavanje hrane.

Deljkić - Tradicija pekarstva od 1982

Putovanje jedne od svima omiljnih pekarskih delicija, od njenog nastanka do naših stolova i trpeza. Tradicija pekarstva predstavljena kroz najpoznatiji proizvod pekare Deljkić, a to je naravno lepina.

PIT CENTRAL 2019 - Promo video

U ovom projektu najveći izazov je bio, kako na najbolji način dočarati atmosferu i predstaviti glavne ciljeve business konferencije, a to su edukacija, umrežavanje, stvaranje novih poslovnih kontakata i predstavljanje inovativnih rješenja u optimizaciji proizvodnih procesa.

Inzinjering1 redizajn web stranice

Primarni cilj je bio Redizajn i poboljšanje pristupnosti sadržaju web stranice, kao i poboljšanje korisničkog iskustva.

Vizuelni identitet Medena

Konačno riješenje vizuelnog identiteta za kompaniju Medena Commerce, koja se bavi proizvodnjom specijaliziranih metalnih kompononti za auto industriju, je moralo biti fleksibilno i jednostavno u svojoj praktičnoj primjeni, a ujedno i propoznatljivo po svojoj strukturi i oštrim linijama koje predstavljaju preciznost izrade. Paleta boja je komplementirajuća i naglašava međusobni odnos grafičkih elemenata.

​Dizajn vizuelnog identiteta sa izradom knjige grafičkih standarda.

Zlatarna DAR - Design pakovanja i poklon kartica

Klijent nam je došao sa idejom za poklon kartice koje bi bile odlične za posebne trenutke i praznike u našim životima. Bio mu je potreban dizajn kartica i koverti da prati njegovu viziju proizvoda. Mi smo mu ponudili elegantno i minimalističko riješenje pakovanja u kombinaciji sa razigranim dizajnom kartica, koji budi emocije na posebne trenutke.

The Solution - Medena promo film

Ideja ovog promotivnog filma je da se predstavi kompanija Medena Commerce kao riješenje, kroz perspektivu njihovih klijenata. Kakvo iskustvo klijenti mogu očekivati od firme kroz proces izvršavanja jedne uspješne poslovne saradnje.

Herbea logo dizajn i dizajn pakovanja

Klijentu je trebalo rješenje za novi proizvod koji je morao biti jedinstven da bi se istakao u masi konkurentnih proizvoda. Odlučili smo da logo i dizajn pakovanja odražavaju svježinu i čistoću prirodnih sastojaka kreme za kožu

Dizajn logotipa Crimp-Net

Za firmu CRIMP-NET smo dizajnirali logotip koji će najjednostavnije predstaviti djelatnost kojom se firma bavi. Umrežavanje uređaja poput računara i printera predstavljeno je kroz simbol izmjenjivih elemenata linija i tački koji tvore slovo C u kombinaciji sa nazivom.

Ukus Ružica

Design pakovanja za ružicu inspirisan tradicionalnom poslasticom bosanske kuhinje u saradnji sa modernim grafičkim elementima koji dovode do izražaja ljepotu oblika ruže i slatki okus svakog zalogaja. Spoj jednostavnosti i tradicije za najbolji ukus.

Sajam srednjih škola i fakulteta

Koncept sajma je predstavljanje srednjih škola i fakulteta mladima na jedan moderan način. Zbog toga i rješenje vizuelnog identiteta odražava kombinaciju moderne komunikacije i usmjerenost prema budućnosti edukacije mladih.

Imaco 3D modeliranje

Projekat 3D modeliranja kablovskih segmenata zajedno sa konektorima na postojeći 3D model mašine i izrada rendera fotografija visoke rezolucije za potrebe kataloga proizvoda kompanije. Projekat je zahtjevao visoku preciznost u pravilnom pozicioniranju i primjeni materijala, kao i postavci osvjetljenja.

LifeOil promo film

Promotivni film za kompaniju Life Oil d.o.o. Jelah u kojem je predstavljeno kompletno korporativno djelovanje kompanije koja je u stalnom razvoju, od pozitivnog poslovanja kompanije, vlastitih proizvodnih brendova, infrastrukturnih kapaciteta i kadrovske strukture do voznog parka.

Kompanija Life Oil je ekskluzivni distributer Total i Petrol Ofisi ulja i maziva za Bosnu i Hercegovinu. Osim prodaje i distribucije asortimana ulja i maziva renomiranih svjetskih proizvođača firma Life Oil je pokrenula i vlastiti brend Life Plast, koji se bavi proizvodnjom PET i HDPE ambalaže.

COBEAR promotivni film

Promotivni video projekta COBEAR promoviše općine Tešanj - Teslić - Žepče kao sredine poslovne izvrsnosti i njihovu konkurentnost na tržištu sa ciljem privlačenja investicija u vodećim privrednim sektorima. Kroz promotivni video su predstavljene izvozno orijetisane kompanije korisnice projekta i njihov privredni potencijal.

Medena Commerce promo film

Promotivni film kompanije Medena Commerce prikazuje njeno korporativno poslovanje, usluge, proizvodne procese i prostorne kapacitete, kao i razvoj kompanije od njegog nastanka, pa sve do danas.

IPA Program prekogranične saradnje BiH-CG Promo film

"Prekograničnom saradnjom do uspjeha" je promotivni film o IPA programu prekogranične saradnje BiH-CG 2007-2013, koji obuhvata 35 projekata u 69 opština u pograničnom području. U filmu su predstavljeni neki od uspješno realizovanih projekata, kao i institucije koje su sprovodile projektne zadatke.

Amone dizajn pakovanja i promo film

Dizajn pakovanja naglašava svježinu prirodnih namirnica i kulinarsko umjeće proizvođača spojenih u kvalitetne proizvode domaće kuhinje. Jednostavnost dizajna i deskriptivna paleta boja u centar pažnje stavljaju konačni proizvod.

Promotivni film je kratka prezentacija procesa proizvodnje domaćih proizvoda od ubiranja plodova iz prirode i njihove pripreme do konačnog proizvoda u upotrebi.

Dizajn Web stranice Baffa

Jednostavnost dizajna u prvi plan stavlja sadržaj i akcijske proizvode Agrovrtnog centra Baffa, koje korisnik može pretražiti i ujedno se informisati o primjeni proizvoda u praksi zavisno od godišnjeg doba.

​Website možete pogledati na www.baffa.ba

Vizuelni identitet Fortin

Kreiranje rješenja vizuelnog identiteta sa izradom web stranice za kompaniju Fortin. Za logotip su korištena masivnija slova sa zaobljenom linijom da bi se naglasila kombinacija snage i fleksibilnosti kao osobina kompanije koja se bavi prodajom skladišne opreme i opreme za održavanje željeznica, a ujedno i reciklažom metalnog otpada.

​Wrbsite možete pogledati na: www.fortin.ba

Redizajn Abitec logotipa

Redizajn logotipa firme ABITEC uključivao je modernizaciju postojećeg logotipa sa dodatnim modifikacijama boja i grafičkih elemenata s ciljem da se zadrži određena prepoznatljivost i asocijacija na staru verziju logotipa.

Logotip Cobites

Dizajniranje logotipa centra za investicije i trgovinske usluge i izvoz COBITES je zahtjevalo reduciranje više vrsta usluga u jedan simbol, koji će efektno opisati svrhu i djelatnost centra. Logotip predstavlja korporativno djelovanje kroz kombinaciju nijansi plave boje, koja odražava povjerenje i stabilnost, dok elementom strelice prema gore simbolizuje napredak i uspješnost.

Brendiranje Saračević

Vizuelno rješenje predstavlja slovo S u kombinaciji sa nazivom firme i glavnom djelatnosti. Slovo s pod uglom simbolizira uspon i rast, te ostavlja dojam stabilnosti i izdržljivosti što je ujedno i osnovna karakteristika proizvoda. Korištena je kombinacija boja po kojim je kompanija prepoznatljiva od ranije, kao poveznica koju će kupci i klijenti moći prepoznati.

Firma Saračević d.o.o. Tešanj je kompanija koja se bavi proizvodnjom i prometom specijalnih čelika visokih mehaničkih osobina otpornih na habanje kao što je HARDOX, ali i ostalih proizvoda SSAB grupacije.

Logotip Rossa

Logotip kompanije ROSSA diskretno i jednostavno opisuje djelatnost kompanije, koja se bavi snabdijevanjem ekološki čiste vode. Kombinacijom naziva firme sa prirodnim elementom kapljice vode, koja odražava svježinu i čistoću izvorske vode, došli smo do riješenja. Konstrukcija slova je fluidna i asocira stalno kretanje vode.

Subašić rebranding

Rebranding kompanije Subašić uključivao je čitav paket usluga i sistematski pristup rješavanju problema na način da sve bude u skladu sa grafičkim standardima, a da ipak zadrži određene elemente prethodnog vizuelnog identiteta. S obzirom da kompanija ima više vlastitih proizvoda bilo je potrebno pojednostaviti grafičke elemente i primjeniti na proizvode različitog karaktera.

Website možete pogledati na: www.subasic.ba

JU SRC Website

Izrada Web stranice Sportsko rekreativnog centra zahtjevala je preglednost informacija i jednostavnost korištenja s obzirom na količinu sadržaja, koji mora biti kratak i lako razumljiv.

​Website možete pogledati na www.dvorana-tesanj.com

Ukus čajevi

Za dizajn pakovanja Ukus čajeva smo koristili dekorativni cvijetni uzorak kao podlogu koja asocira na polje čaja i stvara lijep kontrast sa bijelom podlogom gdje se nalazi naziv čaja. Korišteni grafički elementi asociraju na prirodu, nešto organsko i u stalnom pokretu. Paleta boja zavisi od vrste čaja i stvara osjećaj mirnoće i užitka.

Pakovanja Ukus tjestenine

Dizajn pakovanja za Ukus tjesteninu stavlja fokus na tjesteninu i ilustracijama pčeničnog klasja uokviruje i navodi oko posmatrača na naziv i sadržaj pakovanja. Korištena je kombinacija žute i crvene boje koje su dio vizuelnog identiteta brenda stvarajući osjećaj prepoznatljivosti proizvoda.